Drogi Użytkowniku!
Chcemy, aby korzystanie z naszego Sklepi Internetowego było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji oraz dostosowywanie oferty pod twoje zainteresowania. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas. Jako firma F.H.U. Dan-Kom Daniel Gałuszka dokładamy wszelkich starań by powierzone przez ciebie nam Dane osobowe były chronione i gromadzone tylko w tym stopniu w jakim jest to konieczne.
Dowiedz się więcej klikając pod linki Regulamin, Prywatność lub zamknij okno wyrażając zgodę i akceptując zapisy regulaminu.

zamknij
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Echochrome PSP ANG Używana Zobacz większe

Prezentowana okładka jest tylko poglądowa i niekoniecznie odzwierciedla stan faktyczny produktu, który dostarczany jest do klienta końcowego.

Echochrome__PSP_U_EN_EN

Echochrome PSP ANG Używana

Dostępny

Używane

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

29,00 PLN

Echochrome to innowacyjna gra logiczna, która określana jest mianem „grywalnej twórczości M. C. Eshera”. Przygotowana została przez japońskie, wewnętrzne studio Sony, któremu przyświecała zasada: „nie liczy się grafika, najważniejsza jest grywalność”.

W Echochrome obejmujemy kontrolę nad naszkicowaną w prosty sposób kukłą, która idzie przed siebie nie zważając na napotykane przeszkody (podobnie było w słynnych wieki temu Lemmingach). Jeśli nasz bohater będzie miał przed sobą dziurę, wpadnie w nią. Gdy napotka ścianę, odbije się od niej i zmieni kierunek chodu. Jeśli w końcu wejdzie na wybijające w górę pole, dostanie się na wyższy poziom. Nasza w tym głowa, by nie robił tego wszystkiego bezmyślnie. Cała rozgrywka oparta jest na systemie złudzeń optycznych – jedyne, na co mamy wpływ, to kamera.

Można obracać ją we wszystkie strony, co ma pomóc sterowanej przez nas postaci. W jaki sposób? Najczęściej poprzez takie obrócenie widoku, aby napotkana przeszkoda stała się niewidoczna. Załóżmy, że mamy przed sobą dziurę, ale niedaleko położona jest pionowa kolumna. Jeśli obrócimy perspektywę w taki sposób, by wspomniana przed chwilą kolumna zakryła dziurę, nasza postać nie wpadnie w nią, tylko przejdzie dalej.

PlatformaPlayStation Portable
Stan gryUżywana
Wersja językowaAngielska
Rating wiekowy (PEGI)3+
GatunekLogiczna
Język okładkiAngielski

8 innych produktów w tej samej kategorii: