Drogi Użytkowniku!
Chcemy, aby korzystanie z naszego Sklepi Internetowego było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji oraz dostosowywanie oferty pod twoje zainteresowania. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas. Jako firma F.H.U. Dan-Kom Daniel Gałuszka dokładamy wszelkich starań by powierzone przez ciebie nam Dane osobowe były chronione i gromadzone tylko w tym stopniu w jakim jest to konieczne.
Dowiedz się więcej klikając pod linki Regulamin, Prywatność lub zamknij okno wyrażając zgodę i akceptując zapisy regulaminu.

zamknij
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Regulamin sklepu www.dankom.com.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy Planeta Gier dostępny pod adresem www.dankom.com.pl/sklep (dalej: Sklep) jest własnością F H. U. „Dan-Kom  Daniel Gałuszka z siedzibą w 32-640 Kęty ul Różana 4, NIP 5491631728, REGON 851789856
2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy
zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym – zwanym dalej Sklepem.

§ 2 Zamówienia

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sklep jednocześnie zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ewentualnych ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
2. Zamówienie odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie Sklepu, poprzez e-mail lub drogą telefoniczną.
3. Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych do dostawy w tym imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto oraz e-mail / telefon.
4. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja.
5. Przyjęcie do realizacji zamówienia odbywa się w sposób następujący:
a) w przypadku zamówień płatnych przez  PayU – po otrzymaniu pozytywnej autoryzacji przez system PayU,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem zwykłym – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym,
c) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zamówienia od Klienta,

d) w przypadku płatności punktami – po sfinalizowaniu transakcji.

6. Zamówienie zostaje zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawcy (producenta, dystrybutora). Karta produktu informuję o dostępności towaru. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie realizacji tj. częściowej realizacji, braku realizacji lub anulowania zamówienia.
7. Jeżeli zamówienie obejmuje towar, który nie jest dostępny Sklep zastrzega sobie prawo do całkowitego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie albo drogą e-mail.

8. W przypadku zamówienia gier przed datą ich oficjalnej premiery (pre-order), gra zostanie wysłana maksymalnie w dniu ich oficjalnej premiery do klienta.

§ 3 Formy płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) płatność przy odbiorze – należność pobiera listonosz lub kurier,
b) płatność kartą kredytową lub przelewem – za pośrednictwem serwisu PayU,
c) przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sklepu,
2. Na płatność składa się cena towaru oraz koszt przesyłki.
3. W przypadku gdy Klient nie dokonał płatności w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia Sklep uprawniony jest do anulowania zamówienia.

§ 4 Ceny

1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Informacja o towarach i usługach przedstawiona na stronach Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Stanowią one ogłoszenie i informację Sklepu o towarach możliwych do zakupu poprzez złożenie zamówienia przez Klienta, które stanowi ofertę zakupu na stronie Sklepu internetowego oraz sugerowany cennik towarów, które to stanowią zaproszenie do składania ofert w celu zawarcia umowy sprzedaży.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian.

§ 5 Koszty i czas dostawy

1. Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności towaru, czyli przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Podany czas jest to okres, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów uwzględniając wyłącznie dni robocze.
2. Zamówienia na towary o różnej dostępności wysyłane są po skompletowaniu całego zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych, chyba, że Klient poinformuję o częściowej realizacji zamówienia wybranych towarów.
3. Sklep pobiera opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą można się zapoznać na stronie Sklepu.

§ 6 Zwroty i reklamacje

1. Wszystkie towary w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i oryginalne i pochodzą od autoryzowanych polskich dystrybutorów. W ofercie znajdują się również towary oryginalne i używane nabyte w drodze zakupu od Klientów (osób fizycznych, ewentualnie podmiotów gospodarczych).
2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta przy czym Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru o Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Sklepu, Klient powinien odesłać wadliwy towar na adres Sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego uszkodzenia lub innego problemu. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy – jeśli jednak okaże się to niemożliwe (w przypadku niedostępności towaru) – Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne dostępne w ofercie Sklepu. Jeżeli reklamacja okazała się zasadna koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w terminie do 2 dni roboczych.
5. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową, przy czym Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi drogą e-mail Sklepu o zaistniałym fakcie.
6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Sklep zaleca przed odebraniem przesyłki weryfikację czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń (stan taśmy naklejonej na przesyłkę lub innego widocznego uszkodzenia). Jeżeli Klient stwierdzi, iż przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza lub kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
7. Zgodnie z Art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 7 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem Państwa Danych jest Dan-Kom  Daniel Gałuszka z siedzibą w 32-640 Kęty ul Różana 4, NIP 5491631728, REGON 851789856
Jako Administrator Danych, jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie bezpieczeństwa Państwa danych osobowych, sposób ich wykorzystywania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkich dodatkowych informacji możecie Pastwo zasięgnąć pod adresem (podać adres mailowy do kontaktu) lub listownie na adres na podany, jako adres siedziby firmy.
Obecnie Państwa dane pozostające w naszych zasobach nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (UE). Jeżeli dojdzie do takiego przekazania, niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie i zamieścimy informacje na ten temat na stronie internetowej, w tym w niniejszym Regulaminie.
2. W celu realizowania płatności dane będą udostępniane PayU SA, która jest również Administratorem Danych Osobowych. W celu realizacji przesyłki dane mogą być także przekazane firmom kurierskim lub Poczcie Polskiej.
3. Dane osobowe mogą Państwo w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć w ustawieniach konta. Można się również z nami skontaktować za pomocą adresu e-mail sklep@dankom.com.pl i dokładnie wskazać dane, które mają zostać zmienione lub usunięte.

§ 8 Postanowienia końcowe

1. Informacje znajdujące się na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Sklepie składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w Karcie Towaru.
2. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.