Prezentowana okładka jest tylko poglądowa i niekoniecznie odzwierciedla stan faktyczny produktu, który dostarczany jest do klienta końcowego.
Fallout_76_PS4_U_PL_PL
Dostępny
Używane
2 Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Fallout 76 jest pierwszą stworzoną przez Bethesda Game Studios grą w całości wieloosobową, jednak mimo konieczności ciągłego połączenia z Internetem możliwe jest również granie w pojedynkę. W grze nie pojawiają się żadni ludzcy bohaterowie niezależni, a wszystkimi ocalałymi ludźmi, jakich można spotkać, są inni gracze. W grze dostępy jest otwarty świat czterokrotnie większy od tego, jaki studio wprowadziło w Falloucie 4. Gra polega na tworzeniu drużyn z innymi graczami i wznoszeniu baz oraz budynków w dowolnym miejscu mapy, mającymi służyć za osady dla przyszłych pokoleń. W grze pojawia się możliwość wystrzelenia pocisków nuklearnych w osady innych graczy. Wystrzelenie pocisku w określony teren na pewien czas zmienia jego biom, sprawiając, że staje on się strefą przeznaczoną dla graczy na wysokich poziomach doświadczenia, w których natknąć można się na nowe rodzaje zmutowanych stworzeń i niedostępne inaczej cenne przedmioty.
W momencie premiery rozgrywka ma odbywać się wyłącznie na publicznych serwerach, jednak według Todda Howarda, prezesa Bethesda Game Studios, w późniejszym czasie – kiedy zapewniona zostanie odpowiednia stabilność – wprowadzone zostaną również serwery dedykowane. Pozwolą one zaprosić na nie swoich znajomych, żeby wyeliminować doświadczenia płynące z interakcji z niepożądanymi graczami. W jakiś czas po premierze gra doczekać ma się również wsparcia dla modyfikacji.
W grze obecne są techniki znane z poprzednich odsłon, takie jak chociażby system VATS umożliwiający zatrzymanie gry i namierzenie określonych punktów na ciele przeciwnika, zmodyfikowane tak, żeby działały sprawnie w czasie rzeczywistym. Po otrzymaniu wysokiej dawki napromieniowania, w ciele postaci gracza może dojść do mutacji. Mają one swoje wady i zalety, gra umożliwia jednak zarówno ich usunięcie, jak i pozostawienie ich na stałe. Zamiast znanego z serii Fallout systemu rozwoju postaci SPECJAŁ, w 76 po awansie na kolejny poziom gracz może odblokować karty umiejętności. Jednocześnie aktywowanych może być ich ograniczona liczba, jednak w dowolnym momencie możliwe jest wymienianie ich.
Howard opisał Fallout 76 jako „softcore survival”, w którym śmierć, w przeciwieństwie do innych gier survivalowych, takich jak np. Rust, nie jest permanentna. Gracz odrodzić może się w innym miejscu na mapie, nie tracąc przy tym dobytku ani postępu w rozwoju postaci.
Platforma | PlayStation 4 |
Stan gry | Używana |
Wersja językowa | Polska (napisy) |
Rating wiekowy (PEGI) | 18+ |
Gatunek | RPG |
Język okładki | Polski |